duminică, 5 iunie 2011

Destainuire

         Atunci cand soarele-mi zambeste,                                      
         Inima-mi destainui.                                                                   
         Eu sunt curata sufleteste,                                                     
         Tu in masti te-nvalui.                                                                                                                                                                                            Atipic ma retrag
                                                                         Cu teama de tine,
                                                                         Infantil ma propag
                                                                         Departe de mine.


 Tu nu poti intelege,
 Glasul meu e mut.
 Respingere percepe
 Fiinta ta - crud !

                        
                
  Suspinul meu launtric
  Incerc sa-l deslusesc,
  Mai amar, mai amforic
  Se afunda miselesc.                              
                                                                                        
                                                                                 
                                                    Ma lasi singura-n lupta
                                                    Un razboi diabolic inzestrat cu foc,
                                                    O apocalipsa din iad rupta.
                                                    Solitara sunt in a trairii joc.


by:   Ramona   Strete

Un comentariu: