miercuri, 8 mai 2013

Clipele pe sfoara de vise



Încrustate, pe genele inundate
Stau așezate clipele de ieri
Care se zbat dezarmate,
Legate de o urmă de parfum
Rămasă-n haina ta ce-o strâng acum în brațe.

Răsăritul se pierde în cântatul cocoșilor.
Ceasul a capitulat. Rupându-și manoșele
S-a mutilat lângă perete. Zidul e prada chipurilor
Fețe schimonosite ce-ți plâng absența.
Sfinții din noi stau rupți printre cearceafuri
Așteptându-și desacralizarea.

Pisica își miorlăie durerea ultimului pui
Și absența lui.
Cu ultima clemă am agățat lipsa ta
Pe sfoara de vise, ce de prea multă greutate se frânge.
În mâna mea dreaptă stă înfipt un cui
E o poveste acolo ce curge prin sânge
Nescrisă, neapărută, netrăită, nevăzută.
Pe buze îmi răsare un gust amărui
E gustul cărnii tale ce mucegăiește în amintire.

Oprește timpul!
Soarele-mi arde mâna stângă
Pe a cărei artere s-a așezat dezinvolt
O gărgăriță, ce pătează cu prea mult roșu
pielea-mi palidă.

Caut iarăși haina ta s-o strâng în brațe,
Din ea ies molii ce și-au croit acolo veacul.
Aripa unui fluture se zbate să-și caute culorile vieții
Deschid sertarul...
Parfumul  îl mai simt încă impregnat în memorie
Sertarul e gol,
Haina ta nu-i, uimire!
Alături văd fluturele mort.
Privesc încă o dată
Trăgând de o ultimă speranță:
sertarul gol, patul gol, camera goală, ceașca ta de cafea goală, șlapii goi, inima-mi goală, mintea-mi goală
Mă duc să o umplu de organogeneză, malformații, embriologie.
Viață, bucurie, iubire, studii... frumoasă smoală.

Un comentariu:

  1. impresionanta sensibilitate a tineretii tale,
    ramai culoarea cu esenta Timpului de artist.(Doris Uglar)

    RăspundețiȘtergere