vineri, 7 iulie 2017

Vă puteți ridica trofeul din ruini !



     Sunt puține lucruri sacre pentru mine. Printre acestea se numără integritatea sufletului alaturi de sărutul de la revedere, sărutul de bună  dimineața și sărutul de noapte bună. Cât de pueril să crezi în toate aceste "nimicuri".

     Egoul a câștigat în fata iubirii. . . Recunosc, am pierdut această luptă. Am crezut naiv în iubire mai mult decât în ego. De fapt am crezut în iubire mai mult decât în orice. Am greșit. Ai câștigat. Ești liber. Mă predau!
     Mă predau în fata ta, în fata părinților, în fata tuturor celor care ştiu ce e mai bine de făcut decât mine, în fața luptelor ce se dau în jurul meu. Doare prea tare să rămân în picioare. Vă puteți ridica trofeul din ruini !


2 comentarii:

  1. Egoul nu poate castiga niciodata in fata iubirii. E doar un episod si un miraj trecator. Egoul poate sufoca iubirea; dar nu o poate elimina, are nevoie de ea ca sa traiasca. Puerile sunt minciunile pe care Eul le crede. Nu vezi ? Lupta inca se desfasoara iar armele sunt alegerile zilnice personale. Nu poti sa dai vina pe nimeni, sunt alegerile tale intr-un sir nesfarsit de circumstante si intalniri care te modeleaza. :)

    RăspundețiȘtergere

  2. Trofeul...nu contează,
    E-al conjuncturilor defect,
    Dar rănile ce-l umbrează,
    Sunt principalul lui efect...

    Suferinţa te învaţă,
    Să calci cu grijă printre hominizi!
    Să nu-i apropii pe aceia…
    Provocatorii de iluzii.

    Si timpul poate face
    Din suferinţă, RAI!
    Ca pentru toate cele
    Trăind viaţa pe care o ai!

    Tot timpul cerne nencetat,
    A vieţii lecţii de urmat
    Venind cu punţi care crează,
    Iubirea o viaţă întreagă!

    RăspundețiȘtergere