duminică, 27 noiembrie 2011

Amintire...

Amintire...



Abia îmi mai amintesc gusul tău
Acum topit într-un colţ al gurii,
Îmi amintesc savoarea ale talei priviri
Acei ochi negri ce mă scrutează,
               Ce mă-nchid în simţiri.

Un vis ciudat traiesc aievea,
Înecata printre valuri fumurii,
La mal încerc s-ajung adesea,
Dar nu mai pot, căci tu nu vii.

Visul meu ’necat în valuri
Mă ţintuieşte, mă obligă să tac.
Dorinţe pendulează-n idealuri
Dar nu le-ascult, nu le vad, mă prefac.

Unde zbori, gând, aşa departe ?
Mă duci spre durere, mă duci spre moarte.
Tot ce conştientizez e-un cuget anost,
Dar e absurd, involuntar, fără rost.

Mă îmbăt în amarul amintirii noastre,
Sorb din ea, dar nu mă satur,
Tot ce-i al tău împart acum cu altul
Chiar şi buze, ochi ce mai demult
Pe tine te purtau într-un loc măiastru.

Te iubesc şi-acum, dar nu văd asta,
Realitatea crudă m-a orbit profund;
Te caut şi-n vise şi-n vorbe mute,
Adevăratele sentimente mereu le ascund.

Mă cuprinde disperarea singurătăţii,
Mă domină solitudinea maturităţii...
O ignor, dar ea nu pleacă ci încearcă
Prin amintirea ta
             Să mă aducă mereu în transă.

Nu mai vreau nimic decât
Să te respir, reating, resărut, resimt,
Parfumul tău să-l mai inspir plângând,
Să mai tresar
            Când mă dezmierzi plăpând pe gât.

Mă abţin să exprim totul în cuvinte,
Mi-e frică să afli prea mult,
Căci nu meriţi ceea ce inima mea simte,
Nu te merit şi te-am pierdut demult.

Ramona Strete &  
Ale Love  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu